Måndag 29 augusti 2011

Vecka 35. Alltså bara ca 5 veckor kvar. Om jag inte går över 2 veckor. Det kan ju faktiskt hända! Men jag hoppas verkligen att jag inte behöver göra det! 40 dagar känns inte alls mycket. Och den kan ju faktiskt vara så att den kommer tidigare oxå. Så det kanske bara är 3 veckor kvar. Vem vet? :) För vid vecka 38 så är dom ju faktiskt klar.

Imårse fick jag sovmorgon. Till åtta! Jag och Livia vaknade lite innan, men Leona sov till åtta. Man tror nästan att det är nåt som är fel när hon sover så länge. Men hon behövde nog det. Med tanke på att hon somnade vid matbordet igår! :)

Båda mina barn sover just nu. Livia ville oxå gå upp och lägga sig när Leona skulle sova. Så hon fick göra det. Tror inte att det gör så mycket om hon sover en timme. Och kanske behövde hon vila lite efter smällen hon fick i huvet idag. Mina små älsklingar! <3 Dom sprang rakt in i varandra! Livia fick en bula under ögat och Leona i pannan!

Nej, kanske ska ta och vila lite innan dom vaknar igen. :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Tina vi är inte sugen på en volvo, det lutar mer åt en Kia sportage wagen.Men tack för tipset. varför ska ni sälja den?

2011-09-01 @ 17:14:27
URL: http://tinasnobben.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja tre bilar är väll kanske lite tidigt för det=):D

2011-09-02 @ 20:07:31
URL: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!