Torsdag 11 augusti 2011

Ska snart åka på jobbet. 3 dagar kvar nu. Tänk vad mycket jag ska hinna göra hemma sen! Eller? :P Jag tror nästan man "hinner" göra mer när man jobbar heltid än när man är ledig! Då har man för mycket tid. :)

Saknar min Livia så himla mycket! Det är så tomt här när hon inte är hemma.. :(

Annars så händer det inte alltför mycket. Jag är i en period nu när jag inte orkar göra nånting.. Jag vill mest bara ligga i soffan och äta massa onyttigt! Blir lite deprimerad oxå när jag inte kan göra allt som jag vill. Då gör man ingenting ist.. 58 dagar kvar. Det är ju inte alltför mycket. Fast det känns länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!