Söndag 14 augusti 2011

Så var denna helg slut. Men inget jobb för mig imårn. Inget jag ska åka iväg till iaf. :) Ny vecka imårn, även för mig och bebis. Vecka 33. Alltså 7 veckor kvar. Men just nu väntar jag bara på att Ciccis bebis ska komma! Hon har ju bara 4 dagar kvar! :)

Och imårn kommer min älskade Livia äntligen hem! Gissa om jag har saknat henne?!! <3

Har spelat bingolotto. Men jag vann ju inget såklart! 1 nummer från en mobiltelefon hade jag. Och det hade ju inte varit helt fel. Min går ju knappt att prata i.. :/

Sitter och tittar på badrum. Kan inte bestämma hur jag vill att det ska vara. Sen måste man ju tyvärr tänka på vad det kostar oxå.. Hade varit lättare om man inte behövde tänka på det! Egentligen är det bara väggarna jag inte kan bestämma. Det andra har vi köpt, eller bestämt vad vi ska köpa. Det är ju så svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!