Onsdag 17 augusti 2011

Lite konstigt känns det att lämna barnen på dagis och sen åka hem. Men det är ganska skönt oxå. Min kropp behöver vila. Ska till BM imårn. Jag känner på mig att min blodvärde inte kommer att vara så bra den här gången heller.. :/  Det verkar inte hjälpa med järntabletterna den här gången. Dåligt blodvärde + dåligt blodtryck gör att jag känner mig trött och konstig mest hela tiden. Magen är inte heller bra. Har börjat med laktosfria produkter, och det blir iaf lite bättre. Slipper ligga med magknip på nätterna. Sen så försöker jag att inte äta så mycket onyttigt. Det går väl sådär.. :P Men jag tror inte att jag har gått upp så mycket i vikt den här gången heller. Magen blir större, det känner/ser jag!

Har börjat titta på lite vinterkläder. Livia måste iaf ha en ny overall. Leona får nog ta Livias gamla. Den är ju inte direkt sliten.. Men jag tycker det är så svårt att veta vilken man ska köpa. Hittills har vi haft Didrikson. Och dom är väl bra. Förutom två saker som jag inte varit nöjd med; armarna är jätte trånga, så det går knappt att få igenom handskarna. Och sen är den hög och trång i halsen, så man kan inte dra dragkedjan enda upp, vilket gör att den åker ner hela tiden! Såg att dom fått in den nya Didrikson Kilimanjaro nu på Team Sportia. Undrar vad det är för skillnad på den och förra årets? Såg även att dom hade ett jätte bra erbjudande nu om man köpte North Bend Overall och Viking Penguin GTX Känga. 999:- ord. pris 1498:- Någon som har nån erfarenhet av den overallen?

North Bend

Didrikson Kilimanjaro







Kommentarer
Postat av: Jonna

En av de större skillnaderna på didriksson overallerna är just muddarna på armarna. Nu är det mjuka TÖJBARA muddar istället för de gamla. Så det är ett stort plus tycker jag!:)

2011-08-22 @ 12:43:04
URL: http://jonnalundqvist.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Hej!

Googlade runt lite och hittade till din blogg. Jag var i förra veckan till team sportia och köpte north bend overallen. Jämförde med didrikson och den hade till och med högre vattenpelare än didrikson så jag hoppas att den bli bra och är varm, om det ska bli en sån kall vinter som vi hade förra året. Här uppe är det ju iaf riktiga vintrar och inte slaskigt.

//Linda

2011-09-01 @ 21:45:29
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!