Onsdag 24 augusti

Veckorna går, även fast jag egentligen inte gör nånting! :) Lämnade barnen på dagis imårse, som vanligt. Åkte hem och fixade lite. Sen var jag och Amanda på Dollar en sväng. Höll även på att bli på backad av en bil utanför simon! En bil stannar framför mig på parkeringen och börjar sedan att backa rakt mot mig! Jag får typ panik, och får knappt i backen! Men jag lyckas tillslut, och då ser hon mig oxå! Brukar man inte titta bakåt innan man börjar backa? Ja, tur att det gick bra iaf. :)

Fick besök av Anna-Karin och Ante nu när vi kom hem. :) Dom har precis åkt, och jag ska väl börja med maten. Tycker det är så himla skönt när man har skrivit matlista och handlat så det mesta finns hemma. Då behöver man inte tänka på vad man ska göra varje dag. För att laga mat är nåt jag inte tycker är speciellt roligt. Men det måste ju göras.









Min blogg ser ju jätte konstig ut! Varför?! Den ser inte alls ut så när jag trycker på förhandsgranska. Jag är helt värdelös på sånt här! Kan nån hjälpa mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!