Torsdag 4 augusti 2011

Nu går Livia helt själv! Hon är så duktig! Och gud vad lättare allting blev! :) Hon är ju så stolt över sig själv oxå. :) Och jag oxå, det känns nästan som att hon lärt sig att gå för första gången! :)

Vi har pratat ganska mycket om bebisen i magen sista tiden, det är ju trots allt inte så länge kvar. Det är ju så roligt att prata med Livia nu, för hon förstår ju att det är en bebis där inne, och att den ska komma ut sen och bo här hos oss. Hon är helt säker på att det är en pojke, och den ska heta Lillebror! :) Idag när vi satt och åt lunch så sa hon - mamma nu när du har ätit upp din mat så är den i magen, och då kan bebisen äta det. Sen satt hon och funderade ett tag innan hon sa - mamma, jag vill att du ska äta upp mig, för jag vill säga en sak till bebisen. Vad ska du säga då? - att den är söt! :) Hon är så rolig! Ibland undrar man vart hon får allt ifrån. Och det är så roligt att sitta och prata med henne! :) Jag tror hon försod att jag inte kan äta upp henne, :) det var därför jag bara frågade vad hon ville säga till bebisen. :)

Fredag imårn. Skönt! Sen har jag bara 1 vecka kvar att jobba. Undra vad jag ska hitta på i 2 mån.. Eftersom jag har mer ont den här gången så kan jag tänka mig att vila lite, medans jag har barnen på dagis. Men jag kan tänka mig att man ändå blir less efter ett tag.. Jag har ju aldrig varit hemma såhär länge innan bebisen har kommit. 2 veckor tror jag det blev sist.. Jag får väl hitta på nåt! Hemma finns det ju alltid saker att göra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!