Tisdag 23 augusti 2011

Har nyss varit och lämnat barnen på dagis. Undra vad jag ska hitta på idag då? Städa har jag redan hunnit göra. Man hinner mycket när barnen vaknar kl 05! Sova skulle jag kunna göra, för jag är ganska trött! Men jag tycker inte om att sova på dagen. Då kan jag inte somna ikväll ist. Ut och handla lite ska jag iaf. Tror jag ska göra det snart, innan allla andra ska ut. Tycker att det är så dumt att inga affärer öppnar förrens kl 09! Eftersom jag lämnar barnen 08.45, oftast lite tidigare, så måste jag åka hem, och sen ut igen när jag ska handla! Om jag inte gör som vissa andra och står utanför dörren och väntar! :P Fel och öppna kl 08! Eller iaf 08.30.












Jag lyckades fördriva den här dagen oxå! :) Åkte ut och handlade. Åkte hem. Satt in lite kort i album. Hämtade Bella. Hämtade hem mina älsklingar. Fikade. Sen var vi ute och lekte. Och plockade svartvinbär. För Livia ska göra saft. :) Efter middagen somnade jag på soffan. Anders gjorde i ordning barnen. Så jag vaknade lagomt till dom skulle lägga sig. :) Tog mig knappt ur soffan när jag skulle resa mig upp!

Läste en tjejs lista på vad hon skulle ha med i sin BB-väska. Där stod det bland annat plattång. Vem tar med sig en PLATTÅNG på BB?! Ja tydligen hon iaf. Det kanske bara är jag som tycker det är lite konstigt. Det är väl kanske inte det första man tänker på när man nyss har fött barn.. :)

Igår tittade jag igenom bebis kläderna. Jag kunde inte hålla mig längre. :) Fast mest var det för att kolla om det är nåt vi behöver köpa. Jag har ju aldrig fått barn på hösten förut. Så jag tror att jag måste köpa en tunnare overall. Man vet ju inte riktigt hur kallt/varmt det är då. Och dom overallerna jag har i strl 50 är ganska tjocka.. Undrar vilken färg man ska köpa? :) Jag har faktiskt inte köpt nånting till den här bebisen! Än så länge.. :) En sak jag vet att jag ska köpa är en åkpåse till babyskyddet. Men det känns inte direkt som att det är så bråttom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!