Onsdag 20 april 2011

Idag har vi varit i stan. Det gick jätte bra. Allt var bra med vårat lilla <3. Jag som har varit så himla nervös! Däremot blev jag flyttad ganska mycket. Vilket jag redan visste, för lite koll har jag. :) Lite roligt oxå att vi fick precis det datumet som jag trodde! Men vi ska dit igen om 3 veckor. Så det kan ju ändras..

Handlade lite gjorde vi oxå. Men vi fick inte så mycket tid till det, för dom ringde från dagis och sa att Leona hade feber. :/ Så vi han inte göra allt som vi hade tänkt. Men jag har planerat att åka in snart igen, och åka till Jungelhuset. :)

När vi kom till Ström så åkte jag och jobbade några timmar. Anders skulle på möte, så Ida var så himla snäll och var här och var barnvakt! :) Nu tänkte jag sätta mig i soffan och titta på Grey´s.




Kommentarer
Postat av: Tina F

Men grattis Tina, vad roligt :)

2011-04-21 @ 12:26:41
URL: http://mattismamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!