Onsdag 3 augusti 2011

Idag har Livia stått alldeles själv, och gått när jag eller Anders höll i henne! :) Fast hon böjer fortfarande inte på benen, så det är lite svårt för henne att gå.. Jag tror hon har glömt vilket ben det är hon har haft gipsat, för nu vill hon inte böja på nåt ben! :P Men det går ju framåt iaf. Och det är ju bra. Även för min rygg..

Imårse tog vi och blåste upp poolen. Och jag tror att Livia har suttit där mest hela dagen! :) Det måste vara jätte roligt för henne att få bada, hon som inte har fått bada på hela sommaren! Det har ifs inte Leona heller. För det kändes lite dumt att ta fram poolen när inte Livia fick bada. Jag vet att jag har skrivit det förut, men jag bara älskar att ha eget hus på sommaren!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!