Måndag 11 juli 2011

Fint väder idag oxå. Man börjar bli lite bortskämd! :) Jag älskar solen! :) Och idag har det varit så där lagomt varmt! Och jag älskar att vi har en egen gräsmatta! :)

Har varit hos BM idag oxå. Jag hade faktiskt inte gått upp så mycket i vikt nu. 2 kg på 4 veckor. Så jag behövde nog dom där kilona jag gick upp ibörjan. Däremot var inte blodvärdet så bra.. :/ Så det blir till att äta mer järn! Annars var allt bra, och bebis växer! :) Den är väldigt rörlig, och vissa sparkar gör ont! BM sa att den ligger långt ner, och det känns!

Efter vi varit hos BM gick vi ner på hempan och köpte glass. Det blir mycket glass nu på sommaren! :)

Sen gick vi till pappa och Mia, där vi blev bjudna på middag! :) Vi blev kvar där tills det var dags för tjejerna att sova. Nu sover dom och jag sitter här och håller på att somna.. Inget bra på tv´n är det heller!

Jag vet att jag är tråkig som inte lägger in några bilder i bloggen! MEN, jag har inga bilder på själva datorn. Och hårddisken är i datarummet. Och jag sitter alltid i soffan när jag sitter vid datorn. Så nu vet ni det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!