Måndag 18 juli 2011

Idag går jag in i vecka 29. Snart bara 10 veckor kvar. Tiden går så fort! Min semester är snart slut oxå. Fast jag kommer bara att jobba över lunchen nästa vecka, eftersom Livia ska ha gipset till den 1 augusti. Så den 2 augusti kommer jag att börja jobba heltid igen, fast det blir bara i 2 veckor. Bella är så snäll och ska vara barnvakt nästa vecka när jag jobbar. :)

Livia sover hos mormor i natt. Så vi har bara haft 1 barn idag. Vilken skillnad det är! Hon blir så mycket lugnare när hon är ensam. Om man bortser från några utbrott på Dollar och Simon.. Snacka om att den tjejen har humör! :) Jag vet inte vart hon fått det ifrån.. :P Men det är bra, man ska vara bestämd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!