Tisdag 26 juli 2011

2 dagar har jag jobbat nu. Och det går bra. Jobbar ju inte direkt många timmar om dagen! :) Och så har jag sån tur så Bella kan vara här och vara barnvakt! :)

Däremot får jag mer och mer ont i höfterna! Kan inte gå normalt. Men värst är det när jag ska sova! Sover alltid med en kudde mellan knäna, men det blir inte direkt bättre. :/ Vaknar varje gång jag ska vända mig, vilket är ofta! Har även ont i ryggen, i svanken. Jag har inte haft foglossning förut, men det måste vara det jag har nu! Och det känns inte så kul..  :/ Jag har ju så länge kvar, och jag har inte tid att vila. Jag har ju 2 barn till att ta hand om. Och ett hem. Men blir det inte värre än såhär så ska jag inte klaga! :)

Igår gick jag in i vecka 30. Det är inte allt för många veckor kvar! Helst inte mer än 10. :) För jag vill inte gå över! Är det så att många går över med tredje barnet? Lr är det bara nåt jag fått för mig? Hoppas inte det gäller mig! :)

Tänkte lägga in lite bilder, men som vanligt så fungerar det inte!



(Det fungerade inte ens att spara inlägget igår, så jag får göra det nu ist!)

Kommentarer
Postat av: marika

:) va glad att du klarade dig utan det med dom andra små, tror ja hade varenda åkomma med mina och foglossningarna började runt v 16 sen har ju ja jordens tendens till att gå upp 30 kg minst varje gång :/ hoppas att allt går jätte bra iaf :) kramar

2011-07-27 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!