Torsdag 21 juli 2011

Undra varför man aldrig lär sig att ta det lugnt? Jag vill göra så mycket, och jag hatar när jag inte får göra saker själv! Jag tror att min kropp fungerar som vanligt när jag är gravid, men det gör den ju inte.. :/ Imårse tex, så tog jag båda barnen i syskonvagnen och gick in på byn. Jag tänkte att jag går sakta så går det säkert bra. Men jag kan ju säga att jag ångrade mig när jag skullle hem.. Sen efter middagen så kom vi på att vi skulle ut och cykla. Det blev ingen lång sväng, för Leona var mest bara arg över att behöva sitta stilla.. Men iaf. Nu sitter jag här i soffan och har så ont att jag typ inte kan gå. Jag är så glad att barnen somnade på en gång så jag slipper springa i trappen. Jag längtar inte tills jag ska börja jobba.. Jag hade ont redan innan. Och jag har ju inte blivit mindre heller..

Träffade Cicci idag oxå. Och magen. :) Blir lite avundsjuk på henne, med tanke på att hennes bebis snart kan komma när som helst! Och jag har länge länge kvar.. Fast det går nog fort. Och jag har ju inte hunnit måla/tapetsera om tv-rummet och renovera badrummet än heller! :P Så lite mer tid måste vi ha på oss! :)

Jag är så sugen på jordgubbar och glass!! Har jag lite tur kanske nån kommer hem med det till mig snart.. :)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi får en liten nästan samtidigt! Vi ska ha 25 oktober. Vad har hänt med Livia? Ser inte kul ut med gipset...:(

2011-07-21 @ 21:15:05
URL: http://mammamillan.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Vi får en liten lillebror till Felicia! Ni då?



Ajdå...Hoppas det läker fort så hon slipper gipset snart.

2011-07-23 @ 13:37:04
URL: http://mammamillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!