Söndag 10 juli 2011

Nu är Dunder helgen över. Jätte fint väder har vi haft. Och Även fast inte Livia kunde åka några karuseller så tror jag att hon hade jätte roligt. Hon har både fått bilar skor och bilar tröja! :) Och så fick hon sockervadd. Så jag tror hon hade en bra helg! Måste ju försöka hitta på saker att göra nu när hon inte kan gå. Och inte kan hon bada heller. Annars har det ju verkligen varit väder för det nu! I tisdags var vi till Junsele oxå. Och det tyckte hon var jätte roligt! :)

Igår var jag faktiskt ut en sväng. Tycker inte att det var så jätte roligt, och jag ångrar att jag löste in mig! Det var ganska mycket folk, men jag träffade ju knappt nån jag kände! Kanske är det så att jag inte känner så mycket folk här.. :P Fick visa leg när jag skulle gå in i öltältet! Haha! Jag vet ju att jag se ung ut, men hallå?! Lite roligt var det faktiskt. Särskilt när jag inte hade nån aning om vart mitt körkort var så jag fick stå och leta igenom plånboken ett bra tag! Kändes som att alla tittade på mig. Men så var det säkert inte! :) Åkte iaf hem vid tolv.

90 dagar kvar till bebis är beräknad. Alltså 3 mån. Tiden går fort. Som jag känner nu så kommer jag inte bli gravid sen på ett tag. Min kropp behöver vila. Jag har inte varit med om att det varit så här "jobbigt" så här tidigt i graviditeten förut. Men det kanske beror på att jag varit gravid 24 av dom senaste 48 månaderna! Kan det stämma? Jag kanske inte har räknat helt rätt. Ja ja.. Jag är lite trött idag. :P Imårn ska jag till BM igen. Och få ställa sig på vågen igen. Jätte kul! :P Och så hoppas jag att mitt blodvärde har gått upp. Det var inte alls bra sist! Det blir oxå sämre för varje graviditet.. :/

Nu tycker jag min älskling kan komma hem med filmen så jag kanske orkar se hela utan att somna! Och så vill jag ha mitt godis! (Undra varför jag går upp mycket i vikt.. :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!